środa, 6 sierpnia 2014

Pierwszy post

Hejjj ;)
Nazywam się Ewelina i mam 15 lat ;3 założyłam bloga żeby dzielić się z czytelnikami moimi przeżyciami. W sumie to będzie taki jakby pamiętnik ^^ Mam nadzieje, że się spodoba i będzie odwiedzany przez wiele osób ;D Postaram się, żeby posty były ciekawe ;) No to może opowiem coś o sobie... Moje imię już znacie, wiek też xd hmm... co by tu więcej ... interesuję się fotografią, dlatego też co jakiś czas będę wstawiała zdjęcia mojego autorstwa. Przyszłość swoją wiążę ze studiami psychologicznymi.. no ale jeszcze trochę czasu zostało, więc możliwe że moje plany się zmienią. Jeżeli natraficie już na mój blog i się Wam chodź troszkę spodoba, zostawcie po sobie jakąś pamiątkę, będzie to moja motywacja do dalszego działania, bo niestety jak nie będzie czytelników to nie będzie też postów bo chce się dzielić z innymi, którzy mam nadzieje, że będą zainteresowani xd

*Zdjęcie zrobione podczas jednej z sesji <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz