poniedziałek, 11 sierpnia 2014

My "new" shorts

Hej ;* W ostatnim poście obiecałam, że wkleję zdjęcia moich "nowych" szortów... Ostatnio wybrałam się w poszukiwaniu jeansów na lumpeks bo uznałam, że tam mogą być w niedużej cenie fajne spodnie, no i nie myliłam się... Kosztowały 7 złotych tylko dlatego, że ich krój nie jest już modny (dzwony) a ja i tak miałam je obcinać więc fajnie się złożyło *.* kupiłam 3 pary i szukałam, żeby były z wysokim stanem, bo właśnie na takich najbardziej mi zależało <3 Pierwsze z nich (białe) obcięłam i czekałam, aż będzie ładna pogoda żeby je zafarbować, drugie (jeansy) także obcięłam i zawinęłam, te od mamy chciałam też zafarbować ale, że nie były one białe wrzuciłam je do wybielacza niestety (chociaż w sumie nie jestem pewna czy tak "niestety") nie udało mi się osiągnąć jasnych spodni ale wyszły takie trochę cieniowane, a zarazem oryginalne - bardzo się ciesze bo zawsze chciałam mieć coś czego nikt nie będzie w stanie powtórzyć *.* Dzisiaj byłam na ognisku, przyszłam z przyjaciółką i chłopakiem, fajnie się zapowiadało, bo fantastyczne towarzystwo i wgl, niestety za jakieś 2 h zebrały się chmury i lunął deszcz... wszyscy zaczęli się chować pod drzewami, a potem uciekliśmy pod wiatę koleżanki xd po kilkunastu minutach razem z dziewczynami uznałyśmy że pojedziemy do domu bo ja mam straszna fobie przed burzą, już od dziecka ... trochę żałuje ze nie zostałam, ale mój strach przezwyciężył ;c

A wy jak? Przerabiałyście kiedyś własne ubrania? Jak wam poszło? Może macie jeszcze jakieś pomysły? 
Jeżeli macie jakieś pytania do mnie to piszcie w komentarzach lub na asku --> http.//ask.fm/avlinka - chętnie odpowiem na zadane pytania ;*







 

2 komentarze:

  1. Śliczne są te pierwsze spodenki! Nie martw się w końcu przezwyciężysz strach przed burzą.:)) http://meryandret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz ;* motywują takie małe gesty ;)

      Usuń